Bloggpaus

Tänkte ha en paus men det blev bara ett par dagar sen ville jag fortsätta.

Vi är lite dåliga här hemma . Eller iaf jag och lillan. Lillans ögon börjar bli bättre med ögonkrämen och hon hostar och nyser en del. Jag har ständigt huvudvärk och ont i halsen. Känner mig febrig på kvällarna. Typiskt nu när vi ska åka till Malaga om 3 dagar.
 Nätterna är fortfarande jobbiga så jag är sjukt trött oxå. 

Lillan kan ligga och titta på stora syster i evigheter :)






Sofia

Det är inte tänderna då som börjar spöka? Vet att mina pojkar var väldigt gnyiga och gnälliga när det började, det tar ju ett tag för dom små huggisarna att komma upp och dom kan vandra på och sedan ner igen så dom kan ha ont länge! :( Pröva en Alvedon innan läggdags :) Sedan en bit ring som man kan lägga i kylen brukar va populär :)
Det behöver ju inte va det men vissa barn får ju tänder tidigare än andra :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?