Vilket dygn


Det började igår kväll då lillan skrek hysteriskt. En skit jobbig natt då hon hostade å hostade, snorade massvis, var allmänt orolig å tappade nappen hela tiden. Sov Max 45 min på raken..
I morse var det blod på hennes kudde och när jag tvättade morgontvätten  i/runt hennes öra var det torkat blod. Kollar å kollar ser ingenting misstänksamt. 1177 tycker vi ska åka in till näl på koll. Väl där fick vi vänta å vänta, till slut kom dom och lillan skrek å skrek, vi blev nästan döva. Lillfisen skrek sig svullen. Dom Kunde inte titta ordentligt så vi blev skickade till öron. Vi väntade å väntade. Men dom hittade ett liiiiiitet liiiiitet skrapmärke längst in i ett vrå. För allt annat såg jätte bra ut. Konstigt att det kan blöda så mkt för bara det men vissa bebisar blöder mer helt enkelt. Sen ner till barn igen å vänta å vänta... Fick lite tips mot förslumningen annars var det bara att åka hem. Grodan måste sluta skrämmas så! På vägen hem höll jag på att somna vid ratten. Helt slut. Nu ska jag vila mig innan huset fylls med barn, nehe det ska jag inte alls. Nu kom dom. 






Sofia

Ett tips emot hostan för små barn är. Ramlösa/vichyvatten, nu pratar vi inte nårga stora mängder men kanske en eller två teskedar ;)

Svar: Oj tack för tipset Sofia , det har jag aldrig hört! :O
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?