Trött.nu




Idag har vi grattat Theas gudmor. Alltid lika kul att träffa henne :)
På vägen dit fick jag meddelande av en gammal vän att dom har fått sin lilla dotter i planerat snitt, 48 cm lång :D

Ännu en dag då Thea endast sover några få minuter, så här har det varit i flera veckor nu. Får lixom inte en enda paus på hela dagarna. Jag älskar min dotter mer än allt men jag e så trött.
Och varje eftermiddag skrik och gap. Och idag har hon ätit lite fruktpure och bara 120 ml ersättning! Hon kanske inte är helt kry. Sov 3.5 i sträck i natt iaf. 
Imorgon ska vi till BVC, har många tankar och frågor just nu.
 
Jag vill oxå bara säga att jag uppskattar era tips och råd, trots att jag e så dålig på att svara. Tips och råd från andra mammor är det bästa! :)










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?