Jäkla sketvagn t att luras

Lillan sliter ut mig. Gnäll å gnäll... Kan inte ens gå å kissa. Så här är det alltid när vi e hemma. Delvis drf åker vi ut på saker hela tiden men idag ska vi bara vara hemma. Fick iaf duschat av mig i 2 min. Nattningen igår var jobbig, natten helt okej. 
Så för att få lite ro, på med kläder å ut å rulla vagnen. Inte tid för promenad just nu, så ut med vagnen, på med bromsen för att upp å stänga dörren. När jag stängt dörren ser jag vagnen UTE PÅ VÄGEN!! Jävla vagn t å luras att man satt på bromsen! Det har hänt en gång tidigare men då rullade hon bara några cm. Crescent har kugghjulsbroms, inte som Emmaljunga och Brio. Så det låter precis som man fick i bromsen men man måste trycka lite till och ibland vicka så att kugghjulet kmr ner. Ni som varit här vet att vi bor på en dö gata nästan i vändplan å på dagen åker det knappt en enda bil. Men tänk om det hade kommit en!!
Nu en kaffe i solen på altan..






♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

crescent vagnar är himla snygga tycker jag men har bara dåliga erfarenheter av dom .. hade crescent till Vincent och hade massa problem me den vet fler som haft mer problem än icke problem me just deras vagnar .. men som sagt dom är himla snygga :D

tur att de inte va någon bil som körde ut för som du skriver "tänk om"



URL: http://www.melissasprinsar.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?