Inne på femte vecka å är så besviken.

Nu är jag inne på femte veckan med matschemat.

Efter 3 veckor hade jag gått ner 3 kg. Sen fick jag mens och gick upp 2 kg. 
1 kg av dem rann av med 1 kg sitter kvar och vågen vägrar gå neråt!
Jag blir frustrerad, vrf gick det så bra i början ?

Har syndat lite under mensen, då lite chips och en liten kakbit vid 2 tillfällen. 
Annars tränar jag 3 dagar, vila 1 osv.
Och inte ens tittar åt godsaker. Får ha en ätdag i veckan men inte ens det har jag tagit för det känns onödigt.

Märker att jag är piggare, bättre hållning. Ett par jeans sitter bättre. Men ett par byxor jag köpte som morot sitter inte bättre. Peter tycker kärlekshandtagen är mindre. Måtten är skit olika när jag mäter, ibland får jag 10 cm mer än när jag började ibland 15 cm mindre. Försöker verkligen mäta på samma ställe så klart men lyckas tydligen inte. Försöker Komma ihåg att äta var tredje timme men idag är en sådan dag då jag glömt.

Känner mig svullen om musklerna och jätte tung. Ja jag har läst att det kan vara så i början. Musklerna drar till sig mer blod och man lägger på sig vätska.







♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

brukar de inte vara så att man kan gå ner jätte mkt i början just men sen står stilla ett tag innan man går ner igen, har iaf hört fler av mina kompisar som tränar som sagt exakt samma sak att i början svischar kilona iväg och sen står dom still ett tag



URL: http://www.melissasprinsar.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?