God morgon söndag

Nu ligger vi å drar oss i sängen. Vaknade å lillan låg å jollra i sitt rum, underbart. Några tycker tydligen de e tidigt att ha henne i sitt eget rum redan men nu är ju hennes rum rakt över från vårat, alltså bara ett par meter.
Lillan va förresten ca 4 månader och 2 veckor när hon kunde sitta själv. Alltså iaf i 4-5 min, tog tiden ;)

I fredags var jag ute med jobbet. Åh vilken kul kväll! SJ Uddevalla vettu ;)
Detta lever jag länge på. Kom hem vid 03. Va så jävla bakis igår så jag skakade puuuuuh! Å givetvis va Peter tvungen å åka iväg å lämna mig med tre barn.

Puss!








My

är inte alls tidigt att flytta över, det är nu som man börjar prägla deras vanor och rutiner ordentligt, Så bara bra att flytta över till eget rum, både barnet och föräldrarna sover bättre av det, man störs inte av varandra.
Märta flyttade till eget rum när hon var 2 månader nästan exakt (på juldagen var första natten för henne i sitt egna rum och i spjälsäng för första gången), hon är ju född 24 sep och har ALDRIG sovit så bra som nu, inte en ända natt har vi behövts ta upp eller trösta, bara gett nappen 2-3ggr/natt (som tidigare). Så du är inte alls tidig!!!
(min sambo och hans bror sov i eget rum första natten dom kom hem från bb, min sambo var då 3 veckor gammal och hans bror 3 dagar gammal).



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?