En av frustrationerna

det är fan februari å jag har inte kommit igång med träning å kostschemat än..
Men vet ni vad, nuförtiden är jag så trött så jag fan inte orkar bry mig. I morse åt jag tom bröd t frukost, det har inte hänt på flera veckor för jag har försökt va duktig. Men det ÄR mkt mer tidskrävande att göra den jävla gröten med 7 olika sorters havre och det ÄR mer tidskrävande att äta var tredje timme än tre ggr dag.
Är besviken på mig själv för jag vet att jag har glöden där inne nånstans. Men jag e trött..så himla trött. Och jag vet inte hur nedre delar mår än. Fan... Thea är snart 5 månader, jag skulle ju ha fått läget under kontroll för länge sen! Enligt mina planer och beräkningar.
Jag blir förbannad!
Bilden är tagen när jag blev gravid, då satt allt där det skulle..












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?