Denna damen är pigg

Hur kan hon vara så pigg hela tiden.. Hon sover lite drygt en timme på dagen och exakt 11 timmar på natten. Jag aktiverar henne på dagarna så att hon ska bli trött men det verkar ha motsatt effekt, och dessutom är det bara morsan som blir trött.


När jag gick på dass låg hon vid leksaken, när jag kmr tillbaka ligger hon DÄR borta. Och det var minsann inte ett långt toabesök. Sekunden efter jag tog bilden rullade hon över igen och slog huvudet i golvet och spisen. Det gick bra hon såg bara lite chockad ut haha.


Och det är en grej just nu så att P sitter vid datan HELA tiden. Trots att hemmet ser ut som kaos och jag somnar ståendes...





Sofia

Ibland kan aktiveringen få motsatt efttekt för att hon får såmånga intryck plus att de kan va tänder som gör att hon vaknar och har svårt och sova ordentligt :)
Och de med P så hade jag dratt ur sladden ut datan så kanske han förstår att du irriterar dig på de ;) ibland behöver de manliga könet en rejäl spark för att förstår, tyvärr allt förofta ;p



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?