Thea-behov

Thea-behovet är starkare än vanligt nu för tiden. Det här är så jävla jobbigt att behöva va ifrån henne i tid och otid. 
Att inte få va me mitt barn när mitt hjärta bara skriker efter henne.
Efter en helt suverän ledig dag, en kväll
Med julbord och livet är ändå ganska great och jag ändå sitter å bölar för jag vill ha henne hos mig. Ångesten att jag ska jobba så särskilt kommande vecka så jag får ha henne ovanligt lite. 
Är det så här det kommer att kännas i all framtid?? Kommer jag nånsin vänja mig? Det gör så jävla ont, så jävla ont. Som sagt, detta kan nog bara en mamma förstå. Hur detta känns...
Ingen e väl snygg när man grinar, so dont blame me...











johanna

Fina Liv! Förstår hur du känner och tycker du är så stark. Nej de finns inget värre än längtan till sitt barn. Du är bäst och vi saknar er jag å tjejena 💓



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?