Sommar, tankar och TACK




Började dagen med att ha lagom tråkigt som ledde till att jag läser min blogg. 

Gick tillbaka i somras och mindes. Först, fyfan vilket år vi haft... Alltså...Fyfan vilket år vi haft..
Blir faktiskt alldeles tårögd.
Och sen att helt bli utbytt?
För övrigt har jag mött en människa med mindre brighta beslut i livet än mig. Trodde aldrig jag skulle få säga det. 

Sen, fyfan vilken kul sommar vi haft! 
Alltså... Sjukt vad kul! Mammaledig sommar med min älskade groda. Vi flyttade i Juli och har umgåtts med härliga vänner varje dag sen dess. Vi har solat, badat, umgåtts, lekt och levt livet helt enkelt. Tur med vädret och denna sommaren lever jag länge på. Blir alldeles tårögd för denna anledningen också. Ja vi har haft en sjukt bra sommar!

Sen kom hösten och dagarna blev mörkare och kortare. Slut på ledighet, och oro med jobbtider, inskolning på dagis samt en rad sjukdomar inemellan detta. Träffat alla våra vänner mindre pga tidsbrist och Ångest att vara ifrån hjärtat mitt mer. Men M kom som en extra sol mitt i allt. Och jag är otroligt tacksam att Thea började sova på Nätterna lagom till jobbstart. 

Just idag har jag fått extra härliga ord och hälsningar från folk runtomkring mig. Det betyder jätte mkt! Guld till er allihopa. 












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?