Rast och månadsschema



Återigen, sitter på samma ställe och samma tid och samma rast och gör dagis schema för Januari. 
Hon kmr bara behöva va på dagis FYRA dagar i januari. Och ändå betalar vi fullpris, känns lite surt faktiskt. 
Några dagar jag har bekymmer med i vanlig ordning men hoppas det löser sig med några samtal till personalplaneringen. 

För övrigt har det bara varit massor med jobb i tre dagarna nu. Älskar mitt jobb och alla kollegor och jag älskar att människor kring mig bryr sig om mig och hur jag och Thea har det. 
Men nu har jag fått berätta om separationen och allting för alla i Uddevalla samt några i Göteborg så jag e uppe i ca 87 gånger utan att överdriva. Lite jobbigt men älskar deras miner när jag berättar resten. DET får mig att känna mig... Bra.. Det är en härlig känsla.








sofia

Ett tips är att faktiskt ha henne mer på dagis så hon kommer in i de.. ☺ tillslut slipper man separationsångest ångesten dom kan ha och dom tycker bara de är roligt 😊 så va inte rädd för att ha henne på dagis unna dig de! även om de bara handlar om kanske 3 timmar på en dag..😊

Svar: Ja vi bokar alltid in extra dagar just för den anledningen :)
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?