.,



Jag lovade mig själv att inte ha förhållande på flera år, fram tills jag träffade Honom. Han som är världens snällaste och bryr sig så mycket om mig och Thea och alla sina medmänniskor. Han är en pappa så han vet what its all about. Han får mig att känna mig som världens vackraste på ett äkta sätt som jag aldrig varit med om. Alltså till och med på ett sätt som får mig att nästan tycka om mig själv igen. Detta är inte nytt, snarare ett par månader sen. Det har inte varit hemligt, alla runtomkring oss har vetat länge. Han har fått högsta betyg av mina vänner! Vi har bara inte lagt ut hela livet på nätet och ja jag har väl bitit mig några gånger i tungan när jag uppdaterat er. Det viktigaste av allt, Thea fullkomligt älskar honom :)





my

Grattis. Har misstänkt detta länge. Man har läst det mellan raderna.
Riktigt skoj för dig. 💖



URL: http://lifeasafamily.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?