Hela tiden bakslag och saknaden till sitt barn





Larmet stod på 04 så denna natten var kort minsann. Kmr hem och känner "Shit, vilken bra dag!".
 Sedan har jag sovit bort hela dagen efter jobbet. Vaknar och mår såå dåligt, illamående och jävlig. Som vanligt när jag sovit på dagen. Men kände mig nästan tvungen att sova för att ta igen lite sömn då det inte finns så mkt tillfällen för detta som ensamstående. Planerna som att träna och dammsuga prioriterades alltså bort... Igen... Men är det ändå inte viktigare för mig att vila?

Sen jag skrev sist har jag redan fått flera bakslag, eller närmare bestämt tre stycken. Saker som jag får sjukt ont i magen av... Tack vare dig och dig och dig... Plz just give me a breake snart..
Vill så klart inte gå in på detaljer... Eller.. Haha årets skämt! Klart som fan jag vill gå in på detaljer och skriva av mig allt, ALLT allt. Jag vill bara skrika ut hur jag blir behandlad. Ser "folk" mig som ett lätt byte å tänker Jaaah hennes liv ska vi terra. Varför inte den andra? Fyfan för att bli så orättvist behandlad. 

Samtidigt, jag har sååå mkt fint i mitt liv också. Så härliga människor, världens bästa dotter. Som jag saknar något otroligt nu. Å snart kmr hon! Den här saknaden är ngt bara en förälder kan förstå..













NAMN
 

MAIL


URL





Spara?