Göra det bästa av situationen



Julafton 2014

Kära dagboken!
Inatt sov jag 11 timmar och vaknade av ett ljuvligt samtal. Theas bror ringde och tackade för julklapparna. Fick även pratat med hjärtat mitt, hon fattas mig idag!

Jag har tydligen varit snäll i år, eller i alla fall så har jag världens bästa pojkvän. En natt på ett härligt SPA hotell här i närheten. Gud vad underbart! Tack!

Vid kl 13 började jag jobba. En sväng till Göteborg och sen direkt hela vägen till Strömstad för att ha överliggning. Klar imorgon vid 12. Vilken tur att min mor och Rolf bor så nära så dom kom och hämtade mig så jag får en någorlunda julaftons kväll. och Rolf kör mig tillbaka till tåget imorgon, vi avgår inte förens 10.34. Vilken tur jag har. 

Men det är verkligen så här det kommer att vara varje jul? Att jag vartannat år kommer känna mig halv... 









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?