Gnällväggen

Lillan är ett par timmar på dagis idag på min lediga dag. Och jag ska spendera dom timmarna raklång i soffan med flera liter kaffe. Konstigt att jag va tröttare när jag vaknade i morse än när jag gick och la mig igår. Utvilad, vad är det.. Å jag kan inte skylla på lillan längre heller. Hon sov 21-07 utan mat. 
För övrigt så är det inte meningen att va så negativ hela tiden. Men det är väl inte kul att skriva om positiva saker hela tiden. Det är inte det jag känner att jag behöver skriva om. Utan jag skriver oftast om sånt som tynger mig, och alltid finns det sånt. 
För att bryta cirkeln kan jag ju berätta att en stooor chokladkaka kom
Som ett brev på posten till min dörr kl 23 igår kväll. Räddaren i nöden som vanligt!. Vem kan det vara?











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?