Fantastiska unge



Lillan har en fantastisk period! Hon skrattar och är glad hela tiden. Hon har utvecklats otroligt mkt på bara några veckor. Kan verkligen kommunicera med henne. Hon kan säga tex nej, jo, hej, oj, och sådana enklare ord. Men det känns som att hon förstår allt jag säger. 
Hon går till skötbordet när jag säger vi ska byta blöja. Går till handfatet när jag säger vi ska borsta tänderna. Hon snyter sig när jag säger vi ska snyta dig. Hon stänger när jag säger stänger. Hon slänger när jag säger slänga. Hon försöker ta på sig skorna när jag säger vi ska ta på henne skorna. Hon skakar på huvudet som nej och nickar som ja. Som tex när jag frågade henne "ska du verkligen inte sova mer?" Så skakade hon på huvudet å hon tar min hand å för den dit hon vill. Frågor som tex var e magen, näsa, öga, huvud, rumpa har hon kunnat sen hon va 11-12 månader.
Men inemellan detta hinner hon trotsa en hel del oxå..
Jag passar på och njuter varje sekund med henne för jag misstänker att den härliga perioden är över snart. Tänder, hon har bara 4 tänder uppe och 4 tänder nere. Våra vänner i samma
Ålder har en massa kindtänder. Väntar med spänning då de blir lite enklare att äta för henne. 


Idag ska vi inviga Stellas lekland! Superkul!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?