Ett studsande samtal




Idag fick jag ett samtal som gjorde mig så glad att jag bara stod och studsade.
 
Vi ska få byta dagis till det dagiset som har nattis. Det är nämligen som så att man måste tydligen ha en plats på vanlig dagavdelning där och sen i sin tur får man komma till nattis. Det är tydligen den vägen man måste gå. Så ett steg i rätt riktning! Och de gav mig ett löfte att vi får nattis innan sommaren!

Samtidigt lite tragiskt då jag känner att vi trivs så bra på det dagiset vi har nu samt att fröknarna är fantastiska. Men vi måste göra det här.

Så... Den 7 januari börjar vi en två veckors inskolning igen. Det som är problemet nu är att vi inte har någon dagisplats jag kan lämna henne till under dessa två veckor när jag ska jobba. Eftersom inskolningen handlar bara om ett par timmar per dag så hade jag faktiskt kunnat jobba lite. 
Vill inte tänka på den förlorade inkomsten som väntar. Tex jag vabbade 5 dagar i nov och POFF bara, halva lönen borta. Nästan..

Det var inte länge livet rullade innan det kom ett litet fartgupp, innan gräset blir grönare.








johanna

Vi hjälper som sagt gärna till de dagar jag är ledig :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?