En sån dag...igen

Idag har verkligen varit en sådan dag... En sån dag då jag antingen vill mörda någon eller bara skrika rätt ut i frustration. En dag då allt bara bubblar över och jag bara känner.... Näe nu får ni för helvete ge er. Vissa människor alltså, hur är dom funtade egentligen??

Som tur är, så har jag haft Goa glada människor kring mig hela dagen så jag har inte kunnat tillåta mig att flippa. Alltså flippa då hjärtat slår i hundra för jag är så arg och huvudet går i spinn. Är det fler som får såna här vredesutbrott? 


Idag ville jag verkligen inte lämna ifrån mig lillan. Idag kände mitt hjärta extra mycket att jag vill ha henne hemma. Och det var visst ömsesidigt. Saknar redan så jag går sönder... Det är skit jobbigt, av flera anledningar...











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?