Tankarna flödar - inlägget raderat

Typiskt mig att skriva när jag är upprörd. Kanske bäst att ta bort det ändå så jag inte får mig en utskällning igen. Ja tex att några partiska fd vänner skvallrar för en viss person. 

Hann ni inte läsa? Synd ;) <3

Så här blödig är jag en gång i månaden. Tydligt vad som komma skall. 
 Annars tar jag livet jävligt chill och är nöjd med det mesta. 





My

Ditt tankesätt är helt normalt, tror alla tänker så oavsett ålder och tid efter uppbrottet. Personligen hade jag inte accepterat att den nya träffade barnen så snart efter man gått isär med den tidigare, utan det hade nog fått sjunka in mer i barnens huvud att den första är borta, innan den andra kommer in.
Du är stark Liv, en helt otrolig kvinna och MAMMA, framför allt MAMMA. <3
Du FIXAR det, var stark och modig. Du har en dotter som älskar dig <3 massa vänner och en familj <3



URL: http://lifeasafamily.blogg.se


Johnny

Hej. Jag skulle behöva komma i kontakt med dig via mail angående en sak, hittar dock ingen mailadress här på sidan, kan du skriva till mig, eller på något annat sätt kontakta mig så att ingen annan ser det som skrivs?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?