Sömnen




Ja den där sömnen och stressen har otroligt stor påverkan, större än man tror. Numera vaknar lillan två ggr per natt, varav ett nattmål. Första gången vill hon komma in till mig då hon alltid nattas i sin säng. Och andra gången alltså lite mat. Inget barn i denna åldern behöver nattmål men jag känner att det inte gör så himla mkt just nu för jag är otroligt mkt piggare. Kanske, ngn gång, när livet lugnat sig, jag orkar avvänja henne. Men just nu får det vara så här. 

Men i natt spridde hon ut de två gångerna ganska bra så fick jag FEM timmar sömn på raken, vilket inte riktigt brukar va så länge :)
Och vi får ju inte glömma att jag har två helger i månaden å vila upp mig på. 

Det är tydligt att jag sover bättre å är gladare för mitt hår har växt som sjutton, har inte ont i magen och 1.5 byxstorlek har trillat av mig.
Dock kan de sistnämnda ha å göra me att ingen lagar mat t mig ;)










Hannah

Oliver fick välling på natten tills han var över två. Han behövde det eftersom han åt så lite på dagen. :)

Svar: Åh jaså krånglade han oxå med maten? Thea äter väldigt lite efter vi började med vällingen :/
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?