Min älskling 11 månader idag



Min lilla groda fyller redan 11 månader idag! Hinner inte med!
Det är med glädje jag vill säga att det blir lättare för var dag som går. Är jag en dålig mamma som tycker det har varit otroligt tufft? Lillans gnällperiod är över för denna gången och jag njuter av en glad liten prick. 
Fyra tänder är på gång uppe varav en hörntand har spräckt igenom. Ovanligt? 
Hon har redan utvecklats till en otrolig charmör och vi kan kommunicera jätte bra.
Sömnen är oxå bättre och bättre sömnvanor. Läggdags vid 20-21 i egen säng. Hon brukar gny vid 23, då lägger jag henne bredvid mig i min säng, för jag vill de. och sover till 07. Endast ett nattmål vid 03. 
Men maten är ngt vi kämpar med, hon äter otroligt lite och hon är så smal.
 Nej det är inte värmen. Det har varit så här sen vi började med välling för några månader sen. 
Nu har hon iaf blivit hemmastadd i lägenheten å faktiskt kan vara i ett annat rum än jag. 

Du & Jag








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?