Käftsmäll efter käftsmäll





Varje dag är det någon som tjafsar med mig. Trött på skiten. Står det ngt i min panna eller? "Hej snälla mucka med mig för jag tycker det är så himla kul"
Tänk att Theas och min lycka kan sticka folk i ögonen?!

Sen att den här jääävla grannen skriker hysteriskt gör inte saken bättre!

Och att Theas pappa har en ny redan sticker inte folk i ögonen? Det tog faktiskt bara ett par veckor efter att vi flyttade ut. Usla karlar till att inte kunna vara själva. Ja, det är helt otroligt!
Ja ni får springa till Peter å skvallra att ni läst de, so what, ingen bryr sig. 
Vill ha bort mitt efternamn Schröder asap





Sandra

Du är den starkaste kvinnan jag någonsin läst om. Du verkar vara en sån underbar person ocg förtjänar inte den skiten du verkar förstå. Har du klarat av att föda en sån fin dotter så klarar du alla käftsmällar i världen. Kämpa på du klarar allt! :)

Svar: Men tack snälla du. Dom orden behövde jag <3
Livan



URL:


Josefin

Hej!
Jag fick en son en månad efter dig och har hamnat här som en av alla mammabloggar man läser :)

Jag vill säga du är tuff! Vad jag kan utläsa iaf. Du kommer få det skitbra, allt sker av en mening, även om det är jäkligt svårt att hitta den där meningen ibland. Ditt liv verkar redan bättre.

Kram på dig!

Svar: Åh vilken underbar morgon att vakna till era fina kommentarer, TACK! <3
Livan



URL:


My

Idioter! Du är stark, vacker, självständig och godhjärtat person, så som jag lärt känna dig över bloggen! Skit i allt snack, du vet bäst! Du fixar detta med liv.

Svar: Åh vilken underbar morgon att vakna till era fina kommentarer, TACK! <3
Livan



URL: http://HTTP://lifeasafamily.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?