Ett tappert försök på sportlife


Helt otroligt vilket minne kroppen har.

Jag slutade gå på Friskis utegympa eftersom jag läckte sjukt mkt för allt studsande och det tröttnade jag på. 
Och om jag kör hårt styrkepass är det likadant. Det får bli jag och Crosstrainern tills jag har tagit tag i problemet. En sak i taget...
GULD till tant Annie som va barnvakt.








My

Har du inte fått kontakt med sjukgymnastiken på näl än? RING DOM!!! ifall du ej fått det.
Jag läker ju jag med (fortfarande), har fått inkontinensbåge att använda vid ansträngning, som håller upp urinröret, så jag läcker mindre.
Sedan har jag ej hittat musklerna, så efter min förlossning som blir på barn nr 2, ska vi börja använda tens på mig (en mini dildo som avger stötar, alltså el, för att reta igång musklerna). LIGG PÅ LIV, DU ÄR FÖR UNG, VI ÄR FÖR UNGA FÖR ATT BEHÖVA GÅ MED TROSSKYDD OCH INTE VARA FRIA!



URL: http://lifeasafamily.blogg.se


linnea

Gött liv!! Får du en timms på kvällen så är jag nog på vettu! :D



URL: http://www.linneafresia.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?