Den där väggen

Man har ju ofta läst om att folk går in i väggen osv. Så jag började fundera på.. Hur vet dom det? Vad är det som definierar att gå in i väggen? Är det Samma sak som depression?

Med närmare eftertanke har jag kommit fram till att jag var nog och snuddade vid den berömda väggen när lillan var ca 7 månader. Det var när det var som värst hemma, ja med allting och den där jäkla sömnbristen. Det var då jag satt å grinade framför en doktor och fick ingen hjälp. Det var då den manliga doktorn skrattade åt mig och sa det är så att ha småbarn.
Kan det kanske ha varit en förlossningsdepression som legat å pyrt så länge? Utan att faktiskt insett det där och då? 






Sandra

Förlåt för att jag kommenterar så mycket men jag tycker att du förtjänar all den styrka du är värd. Folk som säger något annat är bara avundsjuka. Dem som säger att din blogg är för personlig ibland kan bara dra något gammalt över sig för det är din blogg och det är du som bestämmer. Tycker dom inte om de du skriver så behöver dom inte läsa de. Liv du är den starkaste personen som jag har läst om och du har inspirerat till så otroligt mycket. Tack för att jag får läsa din blogg =)

Svar: Men åh vad glad jag blir varje gång av dina kommentarer! Värmer mitt gamla hjärta att läsa allt du skrivit. Och TACK!
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?