Viktväktarna - för att hålla koll

jag har registrerat mig på viktväktarna för den där gratis månaden. 
Viktväktarnas motto är att hålla koll. 
Så det har jag gjort nu några dagar och jag har till min förvåning massa points kvar.
Det trodde jag faktiskt inte men när jag tänker efter så äter jag väl bara 2-3 stora mål om dagen.
Jag som var säker på att kosten är mitt problem och det är där jag får börja..
Men okej, äta mindre och oftare. godis på lördagar,
Då är det den jobbiga biten - träningen.
Jag har blivit så jävla lat och det har blivit en ond spiral. 

Lillan har kommit i en period igen och vaknar ca 5 ggr per natt och hon vaknar varje natt kl 03 och vill verkligen inte sova. Tar kanske 45 min att få henne att somna om...zzz..Trött som bare fan är ordet.
Men va fan, ut å rör på arlset any way!

har googlat fram massa bra bloggar med viktväktarna, behöver inspiration NU NU NU      








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?