Vi har gift oss<3

Den 2 april blev vi make och maka <3
På dagen 1 år efter han friade. Ingen skulle få veta först men vi kunde inte hålla oss <3 ett riktigt bröllop kommer att äga rum i slutet på maj nästa år :)








My

Stort grattis. så roligt att det blev på er årsdag för förlovningen =)



URL: http://lifeasafamily.blogg.se


My

Kom på att jag skulle fråga dig om varför ni ska ha ett "riktigt" bröllop senare och inte i samband med er vigsel?

Svar: För jag ska förhoppningsvis vara i bra form då å känna mig nöjd m mig själv samt att jag inte vill göra allt kul så snabbt utan dra ut ser på några år. Men så va vi tvungna att fixa det juridiska nu när vi äger hus och har barn tillsammans, särskilt eftersom han har barn sen innan. Det kostar att skriva med advokat men gratis att gifta sig och då faller sig allt naturligt med lagar osv när man e gifta, så vi gick bara å skrev på papper nu ungefär. Tex om vi bara är sambos och Peter skulle gå bort. Hans halva av huset förfaller då till hans barn som är arvtagare, men eftersom dom inte är myndiga så förfaller det till deras mor som är förmånstagare/målsman. Verkligen illa för mig :)
Livan



URL: http://lifeasafamily.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?