Världens bästa

Till slut somnar både Thea och jag vid kl 05 ca. Och till min stora förvåning vaknar jag kl 9.30, pappsen är hemma å gått upp med Thea-Bus å det luktar nybryggt kaffe och han ger mig en dunderfrukost. Han hade tagit ledigt idag så jag kunde få vila mig! Underbara man, hade gått under utan honom. 



För övrigt så spökar fortfarande spiralen med mig och idag har magsmärtan klättrat uppåt och bak. Påminner om när jag hade njurbäckeninflammation. Kan knappt stå upprätt så jag ringde mvc. Ingen risk för infektion då jag inte har feber eller blödning. Fick tid nästa vecka om det inte gått över för att eventuellt ta ut den samt klippa trådarna lite. Man kan även kontrollera om den sitter fel med det gör man med ultraljud hos Gyn på Näl. Då måste bm skicka remiss och det kan alltså ta upp till 3 månader innan man får tid. Hur sjukt är inte det??
Annars gör sömnbristen att jag har ont i varje centimeter av kroppen jag och grinar i tid och otid..







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?