VA I.....

I natt hände återigen ngt skumt!

I natt var en dålig natt, Thea sov oroligt och vaknade flera gånger och jag kunde inte inte sova, även Peter sov dåligt. Kändes som att jag låg vaken en evighet men när jag till slut slumrade till hördes en jävla smäll från köket! Det lät som att hela diskbänken braka ihop. 
Både Peter och jag rusade upp. Peter spände upp sig som att han var redo för fight med mig hack i häl. Han tänker: INBROTTSTJUVAR jag tänker: SPÖKEN. Vi letar genom huset hittar inget fören vi öppnar dörren till tvättstugan som ligger bortanför köket. Där är det en jäkla oreda på golvet, tusen saker överallt som trillat ur lådan som ligger bredvid. En småsaker-låda som stod högt uppe på hyllan ovanför diskhon. WTF! Hur kunde den trilla ner så? Och om den stått på sniskan, vad gjorde att den tappade balansen så där 6 timmar efter att någon varit därinne? 
Va I....?? Å nej jag tror inte på spöken!

Vi har haft 2 andra skumma incidenter hemma.
1. När brandlarmet startade mitt i natten utan brand eller något som helst som kunde påverka. Minns ni? Inte heller dåligt batteri. Jag var höggravid och hade ögoninflammation så för mig var det ju "rökigt" överallt så jag trodde hela huset skulle brinna ner. 
2. När Peter var på krogen och av någon anledning vaknar jag mitt i natten av att det spöregnar. Går till hallen å ser ytterdörren står vidöppen! Står blickstilla för att lyssna om Peter kommit hem, eller är det någon annan här? Regnet står som spikar i backen och det börjar blåsa ordentligt. Ingen är här men jag är så säker på att jag låste dörren för det gör jag alltid, även på dagen. Den natten sov jag totalt 2 timmar.

Vad tror ni det är som spökar med oss?








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?