SnällaTheaSov-Projektet




Förra veckan Fick jag nog, jag strejkade. Att vakna en gång i timmen är inte okej, särskilt inte i månads tider som lillan här har gjort. Jag bestämde mig för att ta fighten. 
Vi är nere på 2 mål mat per natt istället för typ 5. Knappt ens behövt gå upp för nappen däremellan. I natt 2 ggr mat och 2 ggr nappen med bara lite gap. Så totalt 4 ggr i natt är ju ingenting för mig. 

 Jag har helt enkelt låtit henne skrika ganska länge innan jag går upp och vissa gånger har hon somnat om några inte. Bestämt mig för för att nattmålen är när hon vaknar runt 01.30 och vid 05. 
Och verkligen försöka få i henne ganska Mkt då ist för att små äta som hon gör (ett mål ersättning för henne är 90 ml)
Hon brukar nämligen vända sig om när hon inte vill ha mer efter typ 40 ml men jag har fått vända henne igen å böka för att få i henne mer. 

Men det som är konstigt, jag är precis lika trött som när jag fått gå upp 20 ggr. Det är dessutom så mkt jobbigare att gå upp ur sängen på natten nu. Antar det är för att jag fallit i djup sömn nu, det har jag ju inte gjort på många många veckor. 
Just nu är jag nöjd med 2 nattmål, det är en radikal skillnad för oss. Målet är så klart 0 nattmål men fortsätter fighten om ett tag..








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?