Registrerat libero koder

Har äntligen fått tummen ur å registrera libero koder från ALLA blöjbaket vi någonsin köpt. Har sparat alla i en låda för jag har inte orkat kolla hur man gör. Nu är alla Norge blöjor slut så vi köper här i Sverige tills vi ska till Norge i maj. Vi köpte ICAs för 60 kr, dom funkar ju skit bra istället för Liberos 120 kr!
Varför är det inte fler som köper dem? Viktigt med märkes?






My

Vi har valt att inte köpa dessa billiga märken, eller märken från matbutikerna själva, dels för dom tidigare inte varit samma uppsugningsförmåga på och dels för dom tidigare har gett barnen mycket blöjexem och röda rumpor. Så vi vågar inte pröva dom till vår dotter, även om dom kanske förbättrats sedan dess, men vågar inte chansa. Sedan så köper vi Libero för deras braiga förmån med klubben.



URL: http://lifeasafamily.blogg.se


Josefine

Vi köper libero till min lilla för att vi varit i Norge, till Lucas blir det Willys. Vi har provat ALLA märken och gillas för 69kr är de absolut bästa :)



URL:


Sofia

Jag kör ICA´s egna blöjor! Tycker dom är en blandning mellan pampers och libero! Jag kör bara dom för jag tycker dom är skit bra och dessutom så kostar en pkt 60kr som du skrev;) Tummen upp för dom!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?