Misslyckande

Misslyckande efter misslyckande efter misslyckande, and so on....

Nu när jag inte har så stora problem i nedre delar, har inga problem med preventivmedel, sömnen är bättre men fortf inte helt bra, så har jag väl inget att skylla på? Vem säger att det skulle vara lika lätt som innan? Det gäller att vara stenhård och jag har ju faktiskt världens bästa coath här hemma. 
Denna burk är ta mig fan det sista sockret, okej fatta Liv! Lördagar får man unna sig något. Jag skriver ut det här på bloggen för då är det ganska pinsamt om jag misslyckas. För två veckor sen var jag 5 dagar utan socker vilket var jätte svårt för mig som är så sjukt beroende av socker. Blir ju så sugen på kvällarna så jag klättrar på väggarna! Men jag vet att jag bara gjort det värre när jag gett kroppen det den tror den vill ha så in i...

Kan ni påminna mig imorgon?
För detta är inte okej längre. Lillan är 7 månader och 1 vecka  och jag har nästan 10 jävla gravidkilo kvar.
Var det inte jag som skulle börja på matschema dagen efter lillan kom och ha som mål att gått ner allt inom 3 månader? Jo tjäna... Livet blir inte som man tänkt sig alltid. Och ni som gått ner allt superfort. good for u...












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?