Lilla plutten 1 vecka idag <3 -10 kg

Natten som var kl 03.45 blev Lill plutten 1 vecka gammal. Helt sjukt vad fort tiden går... Känns faktiskt som det var igår! Hon är väldigt med, följer med blicken å jag inbillar mig att man anar ett glatt uttryck när hon ser mig eller pappa. För att inte tala om stark nacke. Hon lyfte huvudet det första hon gjorde när hon kom ut och upp på mitt bröst. Jag har som ett litet videoklipp i huvudet , de första sekunderna när hon kommer ut :)

Vågade ställa mig på vågen idag och den visade -10 kg. Blev väldigt glad.
Ngt av de första Moa 3 år sa var "Men du är ju tjock ändå" haha snacka om sågning xD
Jag trivs lite med den supermjuka degmagen, den är mysig :D

Nätterna går bra men väldigt jobbigt ibland eftersom jag har så ont. att ligga sitta och stå är skit ontannars har jag inga problem med sömnen,