Kolikgunga

Idag kom jag över en billig och bra kolikgunga från Fischer Price. liknande på bilden, inte så snygg men den fyller dess funktion. hade ju gärna haft en sån snygg för flera tusen, dom passar bra in i inredningen här hemma!
Kom på tanken om dessa gungor i morses faktiskt. Många olika åsikter om dessa, tex hört att folk tycker man försöker ersätta föräldern. Men jag får iaf väldigt lätt kramp i armarna :)

Så ikväll testas den!
Lillan grät i ca fem min, satte henne i gungan, tyst i ca 10 min, sen började hon gråta, upp i några min å hon började gråta igen, ner i gungan å såg jätte lycklig ut i ca 19 min till, sen grät hon igen, nu mat, sen får vi se :)
Oavsett om hon inte är tyst längre än 10 min åt gången så är det superskönt!!







malin

Hej, hennes magknip, kan inte den komma från bröst mjölken?
Jag fick sluta amma och ge min lille ersättning. Å vips blev det en gladare unge. Fick även ge kolik droppar i bland som fins på apoteket.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?