Hur ofta rengör du dina öron?

Topps, topps, jag älskar topps!

Det är nämligen så att jag, enligt min sambo, gör rent öronen alldeles för ofta.

Förut när vi bodde i lägenheten så förvarade vi toppsen på en hylla ovanför toaletten. Mkt lättillgängligt med andra ord så varje gång jag satt på dass tog jag bara upp handen å rengjorde öronen. Ja, varje toalettbesök..
Så skönt äre!

Nu förvarar vi dom i badrumsskåpet så det blir liite mer sällan nu. Men fortf minst en gång om dagen, ibland upp till tre gånger. Älskar det!
Det kliar ganska ofta i mina öron men det är sällan det är vax.
Jag har någon slags fobi för öronvax. Finns väl inget äckligare än se folk har vax i öronen?

Googlade och ja, jag toppsar dom nog lite för ofta. Rengör man öronen för ofta ökar produktionen vax och man bör endast göra detta efter dusch.