Här förskönas inget

Lillan började gallskrika några hundra m hemifrån och har fortsatt i 1.5 timme non stop. Halvsprang hem så inte folk ska tro att jag slår mitt barn för det var precis så det lät :(

De andra kvällarna har Peter varit hemma å är min klippa som jag lutar mig mot, så var lite nervös för ikväll. Lättare när man kan turas om lite.

Hon var helt otröstlig å är det varje kväll. Det låter så fruktansvärt å jag finner inga ord. Hon verkar ha så himla ont. Å det skär i hjärtat för det går inte trösta henne å man vill ju hjälpa henne. Känner sig som en helt värdelös mamma!
Läst på väldigt mkt om ledsna bebisar och använder alla klassiska tips.
Inte ens bad hjälpte ikväll. Hon skrek så högt att jag blir så nervös å skakar. 
Tar ett par djupa andetag så känns det lugnare för en liten stund. Hon känner väl av den ledsna mamman oxå, ond cirkel...
Det är väl en hel del hormoner i detta.

Nu sover hon äntligen här i famnen och myser ordentligt med tutten, Änna upptryckt i örat som är en favorit.


Å jag vill bara tillägga att jag förskönar ingenting här som ni märker. Jag hade kunnat skriva enbart om allt det positiva, livet som en dans på rosor med min lilla bebis. Det ÄR underbart Men det är inte alltid lika lätt så skriver gärna av mig lite här hos er :)







Sofia

Förstår att din lilla Thea har kolik! Pröva att köpa på apoteket miniform droppar som du ger tio stycken före varje måltid även Sempers droppar som du ger en gång om dagen 10st droppar tror jag svindyra droppar men som verkligen fyller sin funktion!! Dom är inte farliga eller går inte ut i blodet utan det är "magbakterier" i Sempers och miniform tar hål på bubblorna i magen som gör att dom får magknip :) Vet ej om du fått detta tips innan men helt klart värt att pröva! Hjälpe mig med skriken på kvällen/dagen jag när som :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?