Förhoppningsvis vårt sista bm besök

Idag var vi på vårt förhoppningsvis sista bm besök. Allt såg bra ut.

Hon tyckte det var fantastiskt bra att jag mår toppen och grejar å håller igång på dagarna MEN hon påminde mig om att det är oftast på kvällen och natten det sätter igång å då är det bra om man är utvilad. Huh, årets skämt. Det är då jag ligger som en klubbad säl med ryggont och foglossning för att jag varit aktiv hela dagen. Något att tänka på. Varva ner?

Kändes lite vemodigt att gå därifrån och konstigt att hoppas man inte träffar henne igen.
Inget bm besök nästa vecka (?) utan om 2 veckor. Och igångsättning den 21 om hon inte kommit. Åååh vill verkligen inte bli igångsatt!

Har haft lite ondare mensvärk idag.
Igår kväll var jag så trött och hoppades att hon inte skulle komma då. Känner lite samma idag. Idag orkar jag inte föda barn :)