Vad ska man säga...




Bra och dålig dag kanske.
Vi mammorna åkte till Stenungsund med våra bebisar, gick på stan och på loppis.
Lillan gallskrek på loppisen å alla tittade så :( typ stackars barn, vilken kass mamma :( så himla mkt fina barnkläder. Jag ryckte snabbt till mig 2 plagg och gick ut igen..
Efter promenerade bort till Stenungsundbaden och åt världens godaste räkmacka. 
Glömde visst hemnyckel så fick åka tebax å möta Peter. Glömde TANKA så gick på ångorna ända fram till pumpen. Nya bilen säger inte till så ordentligt som den andra gjorde ..
Hem till fullt hus, barn och Peter hade bjudit hem folk ikväll. Lillan började gallskrika kl 19.55. Hållt på i ganska exakt två timmar. Tillbaka på ruta ett?! Det är hjärtkrossande. Så himla ont i huvet nu.
För övrigt, Inte en lugn stund sen kl 06 i morse..
Nu är jag så trött! Och så sätter jag mig å bloggar?! Helt otroligt ..









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?