Träning för nyblivna mammor





Första dagen med Olgas träning. 
Min första uppfattning var, is this it? 
"Det här är verkligen för nybörjare. Jag behöver mer utmaning än så!"
Men efter detta första träningspasset tar jag tillbaka det. Jag ÄR tydligen nybörjare nu. Snacka om att inte insett vilken dålig form jag är i. La Dock till ett eget litet överkroppspass.
Barnvagspromenad varje dag. Tacksam nu att jag har så himla tunga vagnar! "Använd inte vagnen som en rullator" Tack för påminnelsen, för det är precis det jag gör.

Idag har vi gått en halv mil och passet som tog typ 45 min. Satsar på det varje dag!






Angelica

Jag älskar Olgas bok. Dock är jag lite slarvig men det känns skönt att bygga upp kroppen från start igen och veta att man gör rätt :)

Svar: Ja så det blir rätt lixom :) såg nu att du gör. Hur går det tycker du?
Livan



URL: http://fifflas.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?