Thea-Bus 7 veckor idag! <3

Oj vilken dag, helt slut. 
Fick omorganisera dagen lite då vi sov väldigt länge, men inte i sträck så klart. Några timmar på torp med en god vän, hem och vända och ikväll har jag varit första gången utan Thea! Varit på spakväll hos Peters moster med svärmor. Jätte mysigt och kul men fick åka hem tidigt då Thea-Bus bara skrek å skrek. Och som hon skrek! Fortsatte ca en halv timme efter jag kom hem. Ovant nu. Så här har det inte varit på ett par veckor.

Ingen promenad eller träning idag. Jag prioriterar att umgås istället. Väldigt socialt liv och jag gillar det. Träffar folk och gör något varje dag. Får nog varva ner lite nästa vecka och prioritera motion. Dock sköter jag kosten. Men en macka idag och en macka igår och bara två tuggor utav Annelies supergoda superperfektkladdiga kladdkaka. 

Thea fick denna jumpsuiten på sin 7 veckors dag! :)












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?