Plankan höll på att döda mig

Försökte mig på plankan för första gången sen förlossningen. Gud hjälpe mig vilken smärta, kändes som tusen knivhugg i magen. Vågade inte mer.
Så besviken jag blev, känner ju att magmusklerna gått ihop bra.
Tänk, förr var fem min inga problem.

Kan inte direkt påstå att träning finns på kartan än, men eftersom lillan är mkt gladare nu och förhoppningsvis kan det bara bli bättre nu så kan jag snart tänka lite på mig själv igen. Och när man tänker på sig själv blir det på sina intressen. Och mina intressen är träning. Innan graviditeten spenderade jag all min ledig tid på gymmet. Tiden med vänner blev lidande. Ville dom umgås med mig fick dom hänga med till gymmet....

Just nu är jag nöjd med våra mysiga barnvagspromenader. I förrgår gick vi en halv mil... note to my self: ta med vatten!

Hur som helst, får börja lättare helt enkelt, med denna statiska övningen istället...









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?