Måste sluta googla!!!





Lillan har blivit otroligt mer dregglig å hon bubblar massa så jag googlade vad tusan det kan vara.
Det första jag fick upp var RS Viruset! Det andra jag fick upp var epilepsi! Och det tredje var tänder, men tur att vi ska till bvc imorgon så jag får lugnat mig. Jag googlar om allt. Google är fantastiskt bra till mkt, men det kan väcka oro lika mkt som att stilla!

Ska du skälla på mig nu igen Peter? ;)





Janina

Neeej Liv!! Inte googla. Käre nån, om du googlar "ont i näsan" så får du antingen svar som "gravid" eller "cancer i nästippen".
Nej nej nej, jag har slutat googla. Gjorde också det innan. Men googlesökningarna har skrämt upp mig i en massa saker.
Ne jag råder dig inte att googla, skriv hellre ut som en fråga på facebook eller på din blogg. :D Mycket bättre!

Nu får vi bannemej ta å ses snart. :) Puss



URL: http://auroraamilia.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?