Jobbigt utan sömn å ledsen bebis

Tårarna bara sprutar, ja sprutar!

För nu är jag så trött å lillan bara skriker å skriker. Länge sedan nu så är knappt van längre. Avlastning vad är det?
Å egen tid, vad är det? Duschen.

Jag visste väl att det skulle brista någon gång. Hur länge klarar man att bara sova tre timmar i sträck? Nu är det snart 7 veckor. Å i natt sov jag Max fem timmar, inte sammanhängande så klart. 

Är så trött och har ont i kroppen så jag klarar inte stå/gå å vagga henne mer. Så jag måste sätta mig ner och då blir det skrik kalas direkt. Har lixom kommit till ett stadie då jag bara låter henne gråta. Nu :( och idag vet jag att hon har magknip. Hon har inte skete på två dagar. Stackars...


Att det lixom kan ta tre timmar att äta upp en risifrutti ...






Angelica

Jag brukar lägga Tösen i vagnen för att få ett kort avbrott från bärandet. även om det bara är 10 min så är det skönt.

Hoppas du snart mår bättre och får lite sömn!



URL: http://fifflas.blogg.se


Sofia

Det är OKEY att bryta ihop! Alla gör det någon gång. Vet själv när man va ensam på veckorna! Då är det bättre du lägger ifrån henne och bara går iväg och gör det du vill. Dom döör inte av att skrika lite så man själv hinner varva ner.
Det där man att gå på toa, duscha, äta varm mat försvann tyvärr när du fick din nya titel MAMMA ;) Men ack va det är värt det!
Snart hör du orden "mamma jag älskar dig". :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?