Jag ropade hej och massa text



Igår kväll... Räckte inte 20 min skrik som jag skrev... Precis när vi lagt oss började skriket som varade i 3 timmar..

Men denna gången var det alltså tydligt vad som var fel och inte alls samma gallskrik.
Lillan hade fått i sig massvis med luft och hade jätte ont i magen. Hon rapade i flera timmar efter maten. Det hjälpte att cykla med benen osv. Inte konstigt att det inte funkat tidigare om det var pga hunger hon var ledsen då. Ögonen gick i kors, vid kl 01.30 somnade hon äntligen ..

Den där jäkla flaskan, från Eska som inte är Anti-kolik. Jag hörde det under tiden hon drack, att hon svalde för mkt luft. Men vad skulle jag göra, hon va så himla hungrig stackarn :(
Det är alltså en anatomisk napp hon vill ha. Och dom napparna passar inte på flaskan jag har. Kollat efter rätt flaska på tre olika Ica (MAM) Men plötsligt i morse tog hon en annan napp, var det kanske bara i övergången?

Hur som helst, skulle ju köpa riktig flaska på överby men kom ju inte dit. Som tur är fick jag en Dr Brown flaska av en tjej som inte behövde den. OCH dom anatomiska MAM napparna passade på den! Halleluja hoppas det ordnar upp sig nu <3









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?