I natt blir lillan 1 månad <3

I natt blir lillan 1 månad.
Alltså för 4 veckor sedan låg vi där på förlossningen å hade så himla ont. Ungefär vid denna tiden gick vattnet. 
Kommit en bra bit med förlossningsberättelsen. 
Jag har knappt kollat mig själv i spegeln den sista veckan, med all rätt. Man har annat att tänka på som nybliven mamma. Hur som helst, idag gjorde jag det iaf å till min förvåning är jag alldeles zebra randig på höger sida! Ni minns mina tre små kompisar? Dom är nu typ 6 st och jätte långa. Dessa fanns inte när jag var gravid! Hur kmr detta sig?
Dom syns tyvärr dåligt på bilden men dom är alldeles lila.
För övrigt -13 kg






Emma persson

Bristningar beror inte endast på huden som sträcker. Utan hormoner!!:) så när man kommer i puberteten kan dom komma, och även efter graviditeten!!



URL:


Sofia

Va glad över dina 6st bristningar, Jag ser ut som en randig tiger på hela magen en bra bit över naveln, :( Men det är ju "mammatatueringar" dom är jätteröda/rosa först sedan bleknar dom allt med tiden, undvik att sola det första halvåret för då kan dom bli missfärgare, :)

Svar: Tack för tipset! Jag hade ju turen att inte vara så stor. Men det hade visst inget med storleken att göra löste jag här. Jag son var bomb säker på det ;)
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?