God morgon fredag!





Känner att detta blir en bra dag.
Dejt med våra mamma- och bebiskompisar och min andra hälft kommer hem!

Igår kväll var det inget gråt heller, så underbart skönt. gråt kanske 10 min sammanlagt men det är bara för att hon tänder på alla cylindrar direkt när hon är hungrig. Kutar ut i köket å försöker fixa allt så fort som möjligt och kutar tillbaka. Har räknat ut att detta tar ca 2 min. Och då är operan redan i full gång. 

Natten har oxå varit jätte bra. Återigen mat vid 23.30, 03, 06 och 08. Känner mig verkligen som människa igen efter en månad med skrik. Å min lilla bebis är mätt, glad och mår bra. <3





My

VI kokar vatten på morgonen när sambon går upp till jobbet, som vi sedan häller på termos, så det är lagom temp på ersättningen efter blöjbytet, under hela dagen.
Ett tips är att hälla upp det på en termos.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?