Patientnämnden

Om man är missnöjd med vården man fått ska man alltid vända sig till patientnämnden som finns i din region.
De blir mellanhanden mellan vården och dig som patient.

För en vecka sedan tog jag kontakt med dem och de svarade att en utredare kmr att kontakta mig. Mycket riktigt, på mail, MEN hon skriver bara det jag kan googla mig fram till.
Jag ska göra en skadeanmälan till LÖF och en anmäla det till IVO (inspektion av vård och omsorg)

Det är precis vad jag håller på med redan.
Jo men... Tack för hjälpen? 
Kanske en gnutta besviken.
Eller ja... Vad förväntade jag mig egentligen? Vad är deras jobb om jag kan googla mig till det å ordna allt själv.

Har hört så mkt ont om Näl.
Men oxå så många har haft en bra och fina minnen från förlossningen..
Jag undrar så.... Vad var det just denna kvällen som gjorde att min förlossning blev som den blev... 










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?