Är det inte det ena så är det de andra



Här sitter vi och myser framför tven. Lillan är tät och snarkar. Vi börjar nog bli dåliga båda två. 







My

Har du prövat att spola näsan med koksalt på henne? (dom kan ju bara andas genom nästan upp till 6 eller 8månader, minns ej exakt).
Min är nämligen också lite snorig, så jag spolar med en pipett, 0,02 i varje näsborre (fast i två omgångar, alltså 0,01 först och sedan resten). Min svärmor som är distriksjuksköterska och jobbar med barn på bvc rekommenderade detta, man spolar rent och det funkar, samt mycket billigare än det du suger eller vad man gör.

Svar: Tack för tipset :)
Livan



URL:


Sofia

Jag skulle istället rekomendera näsfridas koksaltnässpray :) den är såååå mucke bättre än pippetterna! Sen finns det även pippetter med "nässpray" ftill dom små, jag gav alltid det innan läggdags för att det skulle lätta och det funka skit bra!

Svar: tack för tipset! :)
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?