Alla sover och Ullared

Här sover alla förutom jag.
Lillan var pigg vid 06 men la henne intill mig å hon somnade snabbt och sover än. Älskade unge <3
Hon sover sällan i våran säng på natten. Upplever att hon sover mkt bättre i sin egen. Men det är dom här morgonstunderna som då är supermysiga. Göbben snarkar som aldrig förr.
Jag själv gick upp 08. Pigg då jag somnade 22 igårsamt det är då jag kan få några minuter för mig själv. Städade köket som vi lämnade kaosartat igår igen. Slänga på mig ett ansikte i lugn och ro. Packat och fyllt på skötväskan för vi ska till Ulllared idag :D tror ni vi kmr ångra oss när vi är där nere? ;)
Älskar förresten min skötväska. Den ser inte ut som en skötväska och är i äkta skinn, verkligen min stil. Den är ifrån färg och form. 











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?