Vikten upp och ner men just nu mest ner

Eftersom jag har haft en ganska jobbig graviditet hittills. Alltså illamående och spytt i flera månader så har detta givetvis påverkat min vikt.

Jag har gått ner nästan -5 kg.
Började gå upp lite innan magsjukan men dom grammen spydde jag upp igen...
Än så länge har det bara varit bra för mig att förlora ytterligare några kilo men snart är det bra om det börjar vända.
Så inte den lille där inne får näringsbrist eller ngt.
Men man kan väl räkna med att få magsjuka i Thailand oxå :/

Jag fick förresten inte ngt vaccin, tex twinrix mot hepatit osv.
Just för att jag är gravid, dock fanns det inget bevisat att det skadar barnet men doktorn avrådde gravida att göra det.
Så sambon tog inte heller vaccin <3
Jag hade faktiskt väldigt gärna tagit vaccin, så det gäller att se upp nu.








Grannkommun tjejen

Under vecka 7 (vid inskrivningen) och till vecka 11, hade jag gått upp 6kg.
Är enormt stor för att bara vara i vecka 15 (14+5), syns verkligen att jag är gravid, sätt sig bara över magen, så jag är allt LITE avundsjuk på er som inte går upp den första tiden.
men inte alls avundsjuk på din situation, stackare. Hoppas du blir helt bra snart =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?