Ultraljudet och graviditeten hittills

Ultraljudet var det häftigaste jag varit med om. Började änna skratta för h*n dampade helt loss där inne å sparkade som tusan. Men det märkliga var... Jag kände ingenting! Sköterskan sa att den är alldeles för svag ännu så jag känner ingenting.
Just nu är jag alltså i vecka 17+6
Vecka 18 imorgon alltså.
Och eftersom vi skall resa bort i 3 veckor fick vi komma lite tidigare.
Könet kunde hon inte se.
Först sa hon att det är nog en flicka, sen sa hon att det är nog en pojke, sen visste hon inte ^^

Hittills har jag mått sjukt dåligt!
Alltså illa, jag spydde varje dag mellan vecka 7-14. Sen var det bra några veckor och så började det igen förra veckan. Och nu har jag magsjuka!
Snacka om att bli van med att spy!

Men nu börjar nog allt bli bättre , i trimester 2. Om jag bara hade sluppit magsjukan nu ;)


Å tröttheten har nästan varit värst.
Har varit så otroligt trött. Har gått till jobbet sen har jag lagt mig i soffan och INTE KOMMIT UPP! Så var det jätte länge. Ville helst sova 12-13 timmar per natt.
Å träningen, den har jag kunnat glömma! Energin har inte funnits. Det har varit kämpigt att ens få ihop vardagen. Jag vet, det är jätte viktigt att röra på sig när man e gravid men det har bara inte gått.

Kan ni troo vad jag har velat blogga om detta?? Å det är antagligen drf jag Bloggat lite oxå. Vart så otroligt dålig hela tiden.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?